We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kaarsenhuisje.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze waarborg beperkt zich tot de waarborg voor verborgen gebreken en de waarborg ingeval van consumentenkoop, beiden voorzien in het Burgerlijk Wetboek.
 Wij staan enkel in voor schade die het gevolg is van opzet of grove fout. Wij zijn niet aansprakelijk voor algemene of bijzondere onrechtstreekse schade, van welke aard ook, door de Koper geleden.
Ondanks dat we zelf niet verantwoordelijk zijn voor transportschade, meld je dit best wel per mail (info at kaarsenhuisje.be) met foto van de verzenddoos en het kapot artikel of artikelen.
We gaan over tot het vergoeden van de defecte artikel(en) in de vorm van een tegoedbon.Â
Een vervangend artikel opsturen doen we echter niet.
U plaatst daarom best een nieuwe bestelling wanneer u het artikel alsnog wenst te ontvangen.
Tekorten in bestelling
Het kan al eens gebeuren dat er een artikel te weinig in zit. Vaak gebeurt dit door onszelf, door een stockverschil of wanneer het niet meer leverbaar is bij de fabrikant.
Normaal gesproken krijgt u dan automatisch van ons een tegoedbon hiervoor.
Geen tegoedbon ontvangen?Â
Contacteer ons via info@kaarsenhuisje.be
Geef aan wat u te kort komt, zodat we een stockcontrole kunnen doen.
Na deze controle, die binnen 2 werkdagen zal gebeuren, zullen we, indien de klacht gestaafd kan worden, een tegoedbon toe sturen.Â